lördag 13 mars 2010

uppdatering




Halloj!
ja, vad händer egentligen?
Jag har fått en anställning fram till påsk, börjar på måndag, ska jobba måndagar-fredagar 07.30-16-30, det är på onninen, ska hjälpa till att packa upp varor.
Vikten går neråt, -0.9 denna vecka oxå, samma sak förra veckan. Det känns bra, fast att det går lite löjligt långsamt!
Idag ska jag ut och gå nu strax, tänkte gå en lagom runda, då jag inte ville till gymet pga, att det är så fint väder.
Sen ska jag tvätta Bettan, hon e så smutsig att det är pinsamt. Sen ska jag inom kulltorp och kanske damsuga bilen oxå. Sen bär det av till Tollarp för lite mat och kanske vin....får se hur jag gör där..
20.00 melodifestivalen, kanske man skulle tippa lite oxå på vem som vinner..

Igår var vi på begravning, det gick ju ganska bra, fast man blir ju alltid ledsen på begravningar, spelar egentligen ingen roll vem som dött...


Dagens tanke går till annorlindas blogg, haha jätte bra inlägg, om barn från 70 och 80 talet! www.annorlinda.blogg.se


Kram
Sara

2 kommentarer:

  1. Skönt du fått ett jobb iaf även om det är kort tid, alltid nåt.
    Jag funderar på Ullared den 19:e april, skulle du vilja/kunna då? Kraaam!

    SvaraRadera
  2. SKÄRPNING SARA!!!!!!!! Uppdatering!!!!!!

    SvaraRadera