måndag 1 mars 2010

Tappar fotfästet




Jag trodde det var jag som hade tvätttid idag, hade skrivit in det i almanackan o allt!!! Men jag hade visst glömt att februari bara har 28 dagar....detta resulterade i en arg tant som skällde på mig via en lapp!
JAg fick snällt ta mina blöta kläder o traska bort till hennes trapp uppgång knacka på och be om ursäkt!
Hon var inte såå arg, och hinner ju tvätta det värsta menade hon...
Och jag fick torktumla underkläderna iallafall...hade inte haft plats att hänga upp dem i lägenheten!
Jag är förvirrad, det är dagens uppenbarelse.

Annars går det asdåligt på vv, stått still i en vecka nu, och inte ens kommit till 3kgs sjärnan, ledsen och besviken på mig själv! Jag är ett misslyckande, det känns så just nu, vet inte om jag orkar ta tag i det heller.

Veckans irrationsmoment: Gravid magar, som verkar poppa upp överallt!
Veckans lycka: .....

Sara

4 kommentarer:

  1. men gumman!
    Det kommer så småningom med viktnedgången. Du får inte ge upp. Å veckans bästa är: Att veckan precis börjat! ;)
    Älskar dig hjärtat. Finnare människa än dig får man leta efter! Du e genom go! Puss på dig o massa styrka sänder jag o jag tänker på dig varje dag!!!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Linda. Ge inte upp, du grejar det. Om det går långsamt, so what? Det har ju gått åt rätt håll iallafall. Stora peppningskramar till dig! <3

    SvaraRadera
  3. pepp, pepp, det kommer. Du har tagit steget, tänk på att muskler väger också. Och du tränar ju mycket och bygger muskler, mät istället..

    SvaraRadera
  4. Ja precis, de e ju det jag sagt till dig Sara... iomed du tränar så mycket som du gör så bildar du muskler ju.. så MÄT dig, som helena också skriver här.. Deppa nu inte för dehär, de är de inte värt!! du klarar detta, har du måttband hemma?? KRAM syrran

    SvaraRadera