lördag 20 februari 2010

Saras Känsla för SNö

Så trött på snön nu, vill att den ska försvinna så man kan ut och gå.
Inatt vaknade jag av värk i magen, kan inte förstå vad det var, det kom i intervaller, mådde illa oxå. Efter ett tag gick det över, tror håkan tryckte i mig ett par alvedon först...minns inte riktigt, halvsov ju

Detta resulterade i att jag inte kunde träna imorse med Petra, då jag fortfarande var öm i magen och framförallt trött.

Just nu känner jag mig omotiverad till träning, men ska köra ett styrketräningspass i eftermiddag på gymet, med 25 min crosstrainer

Veckans Irrationsmoment: SNÖ och omotivation
Veckans Lycka:
Förhållande, att slippa vara ensam!

1 kommentar:

  1. Detta med magen... kan vara att du bytt diet för snabbt. Bara ett tips från sjuksköterksa Lena =)
    Kraaam!

    SvaraRadera